Hallo ik ben Youri, ik woon samen met mijn ouders en broertje en zusje in Hong Lok Yuen, Hong Kong. Pappa moest hier heen door zijn werk. Hiervoor woonden wij in Cherrybrook Australie

zondag, november 05, 2006

Feestjes

Ik had dit weekeind 2 feestjes:

  • De eerste van Andrew en Michael at Luna Park
  • De tweede van Morgan Ice Skating.

Ik had niet zoveel zin in Iceskating maar Luna park is ech fun. We kregen een wristband (armband) waar je overal gratis mee in kon.

De mooiste vond ik :

De Ranger, een schip waar je over de kop gaat.









De Rotor een ton die zo snel rond draait dat je tegen de muur geplakt wordt.










De bumper cars, het was soms wel moeilijk om de goede kant op te gaan maar achteruit rijden is ook leuk.













En de rups, ik zat samen met Julia in een karretje.











Zondag moest ik naar Morgans feestje, schaatsen, dat vind ik niet echt leuk de vorige keer lag ik heel vaak op het ijs en had ik een hoop blauwe plekken.

Deze keer ging het wel beter:

Papa heeft zelfs een video van me gemaakt: